Tuesday, May 21, 2024
Bihar News

بہار اسٹیٹ ہیڈ کی تقرری: ایسوسی ایشن آف مسلم پروفیشنلز (AMP) نے 2024-25 کے لیے قیادت کا اعلان کیا

مسلم پروفیشنلز کی ایسوسی ایشن (اے ایم پی) نے محمد ریاض عالم کی سال 2024-25 کے لیے بہار اسٹیٹ ہیڈ کے طور پر تقرری کا اعلان کیا۔ یہ معزز مقام ریاض کی غیر متزلزل لگن اور جذبے اور تندہی سے امت کی خدمت کرنے کے عزم کا ثبوت ہے۔

ایک بیان میں، بہار کے نئے مقرر کردہ سربراہ نے معزز مرکزی قیادت ٹیم کا شکریہ ادا کیا، خاص طور پر قومی صدر عامر ادریسی ، آبزرور اور نیشنل پروجیکٹ کے سربراہ رزاق شیخ، این سی ٹی کے سربراہ فاروق صدیقی، کے اہم کردار کا اعتراف کرتے ہوئے اور قومی کور گروپ کے تمام معزز ممبران۔ مرکزی قیادت نے بہار کے نئے ریاستی سربراہ کو ایک اہم ذمہ داری سونپی ہے – معاشرے کی بہتری کے لیے تعلیم، روزگار، اور اقتصادی ترقی (3Es) کے مقصد کو آگے بڑھانا۔

ریاض نے پائیدار تبدیلی پیدا کرنے میں اجتماعی کوششوں کی تبدیلی کی طاقت کو تسلیم کرتے ہوئے نئے عزم اور یکجہتی کے ساتھ اس چیلنج کا مقابلہ کرنے کا عہد کیا ہے۔ تقرری a کمیونٹیز کو بااختیار بنانے اور امت کی فلاح و بہبود کو آگے بڑھانے کے لیے AMP کے عزم کی نشاندہی کرتی ہے۔

AMP تمام حامیوں کا ان کی غیر متزلزل مدد اور حمایت کے لیے شکریہ ادا کرتا ہے۔ ان کا جذبہ اور استقامت اہم سنگ میل حاصل کرنے کے لیے اجتماعی مہم کو تیز کرتے ہوئے you تحریک کا ذریعہ بنتی ہے۔

AMP کے بارے میں:
ایسوسی ایشن آف مسلم پروفیشنلز (AMP) ایک سرکردہ تنظیم ہے جو 2008 سے ہندوستان اور بیرون ملک تعلیم، روزگار، اور اقتصادی ترقی کے اقدامات کے ذریعے مسلم کمیونٹی کو سماجی و اقتصادی بااختیار بنانے کے لیے وقف ہے۔ پیشہ ور افراد اور رضاکاروں کے مضبوط نیٹ ورک کے ساتھ، AMP ایک مثبت اثر پیدا کرنے اور جامع ترقی کو فروغ دینے کی کوشش کرتا ہے۔

محمد ریاض عالم
بہار ریاستی سربراہ، ایسوسی ایشن آف مسلم پروفیشنلز (AMP)

Leave a Response