Tuesday, May 28, 2024
Jharkhand News

اے ایم پی نے تاریخ رقم کی، ملک کے 300+ اضلاع میں ملک کے سب سے بڑے ٹیلنٹ کی تلاش کے امتحان کا اہتمام کیا!

۵۵۰۰۰ طلبا اے ایم پی کے نیشنل ٹیلنٹ سرچ (NTS 2023) کے چوتھے ایڈیشن کے لیے ۴۰۰؍ امتحانی مراکز میں حاضر ہوئے

ایسوسی ایشن آف مسلم پروفیشنلز (AMP) نے سنیچر 25 نومبر کو اسکول اور کالج کے طلبا کے لیے اپنا چوتھا سالانہ نیشنل ٹیلنٹ سرچ (2023 NTS) امتحان کا انعقاد کیا۔ 55000طلبہ -35000 آف لائن (فزیکل) موڈ میں اور 20000 آن لائن موڈ میں ہندوستان بھر کے 524 شہروں سے امتحان کے لیے رجسٹرڈ ہوئے۔ ان میں سے32000 سے زائد لڑکیاں اور23000 سے زائد لڑکے تھے۔ اس سال پہلی بار، NTS مقابلہ آف لائن یعنی فزیکل موڈ میں ملک بھر میں 400 سے زائد مراکز میں منعقد ہوا۔ امتحان کا آن لائن ورژن AMP ورلڈ موبائل ایپ پر ان لوگوں کے لیے دستیاب تھا جو ذاتی طور پر حاضر ہونے سے قاصر تھے۔

سرفہرست 500 ممتازطلبہ کو 100% IIT-JEE/NEET کوچنگ اسکالرشپس اے ایم پی اور اس کے پارٹنرز10 کروڑدی جائے گی۔ نیز ہر زمرے میں ٹاپ 3 جیتنے والوں کو ₹ 5 لاکھ+ کے نقد انعامات ملیں گے۔ ان کے علاوہ ضرورت مند اور مستحق طلبا کو ₹ 20 لاکھ سے زائد مالیت کے تعلیمی وظائف، AMP کے انڈیا زکوۃ ڈاٹ کام کے ذریعے، اور اس کے علاوہ بہت ساری اضافی مدد ملے گی۔

عامر ادریسی، صدر – AMP، نے کہا کہ “یہ پہلا موقع ہے جب AMP نے NTS کا امتحان آف لائن ورژن میں منعقد کیا ہے۔ میں اپنی ٹیم کے ممبران کے ساتھ ساتھ امتحانی مراکز کا بے حد مشکور ہوں، جنہوں نے اس موقع پر پہنچ کر ایک موثر اور پیشہ ورانہ انداز میں امتحان کا انعقاد کیا۔ ہماری کمیونٹی میں اس نوعیت کا سب سے بڑا واحداسکالرشپ اقدام ہے، اور ہم ان تمام تعلیمی اداروں کی مدد کے لیے شکر گزار ہیں جنہوں نے دل سے اس کی حمایت کی۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس سال کے امتحان کے آف لائن موڈ کے ساتھ، NTS 2023 بہت سے سنگ میل حاصل کرنے کا پابند ہے۔

محمد اشفاق، بانی ڈائریکٹر – گریویٹی کوچنگ کلاسز، جو اس مقابلے کے ٹائٹل اسپانسر ہیں، نے کہا، “یہ حیرت انگیز ہے کہ AMP ٹیم نے NTS 2023 کے آف لائن امتحان کے انعقاد کا شان دار کام کیا ہے۔ اس کے لیے ایک زبردست لاجسٹک کوآرڈینیشن کی ضرورت ہے اور انہوں نے بہت اچھا کام کیا ہے، یہ دیکھتے ہوئے کہ یہ پہلی بار آف لائن منعقد ہوا تھا۔

ایم ادریس موسیٰ، ایک اوورسیز ایجوکیشن کنسلٹنٹ اور ریاستی سکریٹری- گجرات، احمد آباد میں اس کے آغاز سے ہی NTS 2023 کے امتحان کے ساتھ قریب سے جڑے ہوئے ہیں۔ انہوں نے کہا، “ہم تمام ا سکول اینڈ کالج کے پرنسپلز، اساتذہ، ٹرسٹیز اور اسٹاف ممبران کا شکریہ ادا کرتے ہیں جنہوں نے NTS 2023 کے امتحان کو کامیاب بنانے میںخوب تعاون کیا۔ اس کو یقینی بنانے کے لیے AMP کی پوری ٹیم گزشتہ 2 ماہ سے انتھک محنت کر رہی ہے۔

صوفیہ قریشی، جوایک HR پروفیشنل اور آرگنائزنگ ٹیم کا حصہ ہیں نے کہا کہ “NTS 2023 پورے ہندوستان میں کامیابی کے ساتھ منعقد کیا گیا ہے۔ AMP ہنراور لیاقت کو تلاش کرنے اور انہیں معروف تربیتی شراکت داروں کے ساتھ رکھنے میں مدد کر رہا ہے تاکہ وہ مسابقتی اُفق میں داخل ہو سکیں۔ یہ NEET، JEE اور اس طرح کے طلبا کو تیار کرنے کی تاریخ ہے۔ پوری ٹیم کے لیے اس طرح کے پرجوش انداز میں کام کرنے کے لیے ایک بہت بڑی تعریف۔

اے ایم پی این جی او کنیکٹ کے پروجیکٹ ہیڈجناب فاروق صدیقی نے کہا، “گزشتہ 4 سالوں سے اے ایم پی کے زیر اہتمام نیشنل ٹیلنٹ سرچ ملک کا سب سے بڑا ٹیلنٹ تلاش مقابلہ ثابت ہوا ہے، جو ہندوستان میں کسی بھی غیر سرکاری تنظیم کے ذریعہ منعقد کیا گیا ہے۔”

جناب ریاض عالم جو ایک سماجی کاروباری اور AMP ریاستی سربراہ برائے بہار ہیں،نے کہا، “آج کا دن NTS امتحان کا آغاز ہے،یہ علم، عزم اور اتحاد کی فتح کا دن ہے۔ پرعزم ٹیموں اور فراخ شراکت داروں کے تعاون سے، ہم ہندوستان کی روشن ترین صلاحیتوں کے لیے راہیں روشن کرتے ہیں۔ ایک ساتھ مل کر، ہم مواقع پیدا کرتے ہیں، خواہشات کو جلاتے ہیں اور وعدہ اور شان دار مستقبل کی تعمیر کرتے ہیں۔”

شیرین سلطانہ، فعال اے ایم پی رکن اور ریاستی سکریٹری، تمل ناڈو، نے کہا کہ این ٹی ایس 2023 کو زبردست ردعمل اور حوصلہ ملا ہے۔ امتحان اور تعطیلات کی وجہ سے بہت سے طلبا نے آخری وقت میں داخلہ لیا۔ تاہم ہماری ٹیموں نے اس ایونٹ کو کامیاب بنانے کے لیے بہت محنت کی۔

فیصل صدیقی، سربراہ – اے ایم پی پارٹنرشپس، جو گزشتہ 45 دنوں سے ایک ہیلپ لائن کے ذریعے طلبا کی رہنمائی کر رہے تھے، نے کہا، “ہم اس قومی، پرائم، سالانہ اے ایم پی نیشنل ٹیلنٹ سرچ 2023 پروجیکٹ میں متعدد سطحوں پر معزز ادارے کے شراکت داروں کے ردعمل، شرکت اور مشغولیت کو دیکھ کر بہت خوش ہیں۔”

ہر شہر اور ضلع سے رجسٹریشنز نمبر پر غور کرنے کے بعد امتحانی مراکز کا انتخاب احتیاط سے کیا گیا تھا۔ ۔ AMP کے قائدین اور رضاکاروں کے ملک بھر میں وسیع نیٹ ورک نے اس بات کو یقینی بنایا کہ ان کے اضلاع کے اسکولوں اور کالجوں میں امتحان کے بارے میں آگاہی مناسب طریقے سے پیدا کی گئی اور طلبا کی رجسٹریشن مناسب طریقے سے کی گئی

اس مقابلے کے نتائج کا اعلان 22 دسمبر 2023 کو جے پور، راجستھان میں ایک پروقار تقریب میں کیا جائے گا، جہاں نمایاں کامیاب ہونے والوں کو باضابطہ طور پر انعام سے نوازا جائے گا۔

Leave a Response