Ranchi News

جی ایم ایم پی ایس میں 10ویں جماعت کے طلباء کو الوداعی تقریب

طلبہ کو زندگی میں اہداف طے کرکے آگے بڑھنا چاہیے: ڈاکٹر خالد سجاد

پٹھوریا: مدن پور دلابھار چوک پر واقع جی ایم ماڈرن پبلک اسکول میں ہفتہ کو دسویں جماعت کے طلبہ کے لیے الوداعی تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ تقریب کے مہمان خصوصی پروفیسر ڈاکٹر خالد سجاد تھے۔ اپنے خطاب میں انہوں نے طلباء سے کہا کہ زندگی میں اپنے مقاصد طے کر کے آگے بڑھیں، بے مقصد مطالعہ سے آپ کوئی بڑی کامیابی حاصل نہیں کر سکتے۔انہوں نے طلباء کو نصیحت کرتے ہوئے کہا کہ سائنس کی ہر ایجاد دو دھاری تلوار کی مانند ہے، امتحان کے دوران اور دیگر دنوں میں بھی آپ سب کو موبائل فون کا استعمال سوچ سمجھ کر کرنا چاہیے۔

اسکول کے ڈائریکٹر حسیب احمد نے کہا کہ آپ اپنی ہر غلطی سے سبق سیکھ سکتے ہیں اور زندگی کو کامیابی سے گزار سکتے ہیں۔ اب تک آپ نے جو کچھ سیکھا ہے اسے اپنی عملی زندگی میں لاگو کرنا ہوگا اور یہ ظاہر کرنا ہوگا کہ آپ ایک تعلیم یافتہ اور باشعور، ذمہ دار شہری ہیں۔ پرنسپل نقیب احمد نے کہا کہ آپ کی زندگی کا مقصد انسانیت کی خدمت ہونا چاہیے، آپ دوسروں کے لیے مشکلات پیدا کرنے والے عامل نہ بنیں بلکہ دوسروں کے دکھ کو اپنا سمجھ کر اسے دور کریں

۔اس سے قبل اسکول کے ڈائریکٹر حسیب احمد نے تقریب کے مہمان خصوصی پروفیسر ڈاکٹر خالد سجاد کو شال پہنا کر اعزاز سے نوازا اور ہندوستان روزنامہ پتھوریہ کے نمائندے افروز عالم کو صحافت میں ان کی خدمات کے لئے شال اوڑھ کر اور یادگاری تحفے سے نوازا۔ ۔ پروگرام کے اختتام پر دسویں جماعت کے تمام طلباء کو کچھ کتابیں، قلمی ڈائری اور گروپ فوٹو کا ایک سیٹ بطور تحفہ دیا گیا۔

اس موقع پر پرنسپل انچارج انشاء حسن، امتیاز عالم، ہنی حسن، صبیحہ پروین، مسکان پروین، صبا فاطمہ اور اسماعیل انصاری نے بھی طلباء کی رہنمائی کی۔ اس موقع پر اسکول کے سینکڑوں طلباء موجود تھے۔

Leave a Response